Pagina's

vrijdag 15 november 2013

Druk druk druk


Wat een geweldige uitvinding is de diepvriezer toch. Nou ja uitvinding, vroeger hadden ze ook een soort van koelkuilen, maar ik bedoel een ding met een stekker die als je een oude hebt of vol ijs zit, waarschijnlijk veel te veel energie kost en die je helemaal kan volstouwen met alle restjes die je hebt van al die verrukkelijke dingen die je gekookt hebt. Of met ijs, ook lekker!

Vanwaar zo lyrisch over de vriezer, tja, ik heb het druk vandaag. Van links naar rechts en een heleboel "oh ja, moet ik ook nog even doen voor het weekend-momentjes". Dus vanavond eten we uit de vriezer: kip met groenten uit een van m'n laatst gekregen kookboeken "Voedsel als medicijn" van Readers Digest en vispotje uit een van de kookboeken van Jamie Oliver. Geen tijd om te zoeken uit welke van zijn vele kookboeken, maar hij is zo lekker (en vooral simpel) dat ik hem in mijn allerlekkerste recepten schriftje heb staan.

Jullie ook, eet lekker!

Voedsel Als Medicijn

Geen opmerkingen :

Een reactie posten