Pagina's

donderdag 12 december 2013

Crema Catalana nog niet



Eigenlijk wilde ik het recept van een heerlijke Crema Catalana posten (super toetje, kan niet fout gaan), maar omdat ik voor @Lekker Tafelen recepten mag gaan schrijven heb ik hem als binnenkomer die kant opgestuurd. Ik vind het zo leuk dat familie en vrienden niet de enige zijn die mijn stukjes lezen maar dat ze ook door anderen worden opgemerkt (bedankt voor de plusjes die jullie geven!). Daarnaast makkelijk voor mij omdat ik nog naar een manier zocht om de volledige recepten te plaatsen zonder dat het een ellenlang blog werd. Natuurlijk geweldig dat mijn lekkerbekken-groep nu ineens een stuk groter wordt.

Die Crema waar gisteren op facebook al een beetje om gevochten werd kunnen jullie dus binnenkort zelf maken. Ik moest hem namelijk nog even snel op de foto zetten om bij de tekst te kunnen plaatsen en moest hem eerst zelf weer maken. Lekker tafelen is namelijk geen site waar je de meest prachtige foto's ziet van gerechten en je bij jezelf denkt:"dat lukt mij nooit", maar juist het tegenovergestelde. Een knipje met je telefoon van wat je vandaag hebt staan brouwen, dus het ziet er uit zoals het er bij de meeste van ons ook op tafel komt. Pure eerlijke recepten, geen zakjes vol met vage omschrijvingen van de ingrediënten, maar die mooie messenset van je gebruiken om groente te snijden en die kruiden die al jaren in je kasje staan erover heen gooien, gewoon wat proberen met recepten en tips. En het nog een keer maken van de Crema Catalana, daar had ik totaal geen probleem mee want oh oh oh hij blijft heerlijk.

Wil je alvast kijken en wat proberen hier de link naar hun site: Lekker tafelen en naar hun blog


1 opmerking :

  1. Leuk Marlene dat je bij ons mee gaat schrijven. De crème catalana staat er binnenkort op. En je vrienden kunnen uiteraard ook daar reageren op je recepten ;)

    BeantwoordenVerwijderen