Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Lifestylemarkten in de kerstversie



Ik heb het al eerder gehad over de nieuwe lifestyle-markten. En de komende twee weekenden zijn er een aantal #markten waar ik in ieder geval even wil kijken. Dit weekend start met Pluk De Markt op de grote markt in Dordrecht. Ze staan samen met een mega kerstmarkt en het zal dus lekker druk zijn, maar even gluren kan geen kwaad. Pluk De Dag is de afgelopen zomer begonnen als pop up markt met handgemaakte en vintage producten, hippe accessoires, lekker biologisch eten en een heel fijne sfeer. Vandaag en morgen zijn er ook singer/songwriter optredens dus een gezellig muziekje zit erbij. Da's nummer 1.
Zondag door naar de Sunday Market op het Westergasterrein in Amsterdam, de Funky Xmas Market-versie, nummer 2.

En dan volgende week  Op vrijdag de Home Made Market in het zeeheldenkwartier in Den Haag, ook zij hebben allemaal optredens, nummer 3. Op zaterdag door naar de Swan Market in Rotterdam in de Fenixloods, vlakbij Hotel New York, nummer 4 en dan als laatste naar de Neighbourfood Market op zondag de 22e december, weer op het Westergasterrein in Amsterdam, nummer 5. Of zal ik toch naar de Feel Good Markt in Eindhoven, nog nooit geweest en wil ik toch een keertje zien, pfffffff

En als je vanavond niets te doen hebt, vanavond is het Kaarsjesavond in Gouda, geen lifestylemarkt, maar erg mooi. Ik ga maar niet, ik moet mijn krachten sparen voor de andere markten anders red ik het nooit.......of toch.....eventjes

Geen opmerkingen :

Een reactie posten